środa, 1 kwietnia 2015

Nowości kosmetyczne luty i marzec.

W miesiącach lutym i marcu starałam się oszczędzać i nie kupować zbędnych kosmetyków, ale niektórych zakupów nie dało się ominąć np. musiałam kupić szampon bo już mi się kończyły ,a że Garnier ,który uwielbiam był na promocji w Tesco to zdecydowałam się na niego. Potrzebowałam też jakiejś mgiełki ,więc zamówiłam w Avonie (przy okazji też żel do mycia twarzy bo inny się kończył).Na balsamy z playboy przymierzałam się od dawna i trafiłam na promocję w Rossmannie za 8,99zł. A mgiełke Playboy Pin-up oraz tusz do rzęs z Eveline dostałam na imieniny.
Ogólnie jestem zadowolona ,że nie kupiłam żadnych zbędnych kosmetyków.:)
Niektóre są już trochę używane bo kupiłam część w lutym.


 


 
 

3 komentarze:

  1. Ten balsam do ciała jak najbardziej polecam! :)
    Bardzo go lubię :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten szampon z garniera :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń