niedziela, 28 czerwca 2015

Podsumowanie celów do wakacji.

W maju wyznaczyłam sobie kilka celów, jakie chciałam osiągnąć do wakacji. Jeśli ktoś chce przeczytać to zapraszam do tego POSTU. Przyszła pora na podsumowanie. Powiem tak: poszło mi średnio, tak do końca nie jestem zadowolona i wiem, że zawsze mogło być lepiej, ale trudno. Przez wakacje też da się coś zdziałać, więc niedługo kolejna taka lista, tym razem o tytule ,,Co chcę osiągnąć do września".



Pierwszy cel: 55 obserwatorów na blogu  ZALICZONY jest 56 :)
Drugi cel: schudnąć do 42 kg. Ważyłam wtedy jakieś 45 kg, jednak zrezygnowałam z tego celu i utrzymuję wagę.
Trzeci cel: Kupić  i zacząć nosić bardziej dziewczęce ubrania. No niestety nie było mi dane być na zakupach i coś kupić :(
Czwarty cel: Spróbować wszystkich produktów z Milki. Nadal aktualny bo ciągle próbuję nowych smaków Milki ,których jest całe mnóstwo jadłam już kilka m.in. dużą i małą Oreo ,dużą bąbelkową z toffie , małą z kremem toffie , karmelową i kilka innych.
Piąty cel: No niestety się nie udało, miała być średnia 4.20 jest 4.00 :D

I życzę wszystkim udanych wakacji. :D



 

7 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że wyznaczasz sobie cele:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wyznaczyć sobie cele i dążyć do nich. Jak nie teraz to następnym razem. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz super średnią moja to niestety 3.80 .
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i tak dużo zrobiłaś ;D
    Życzę Tobie udanych wakacji ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak sporo zaliczyłaś, ja mam 50postanowień wakacyjnych i podejrzewam że wszystkie uda mi się zrobić:) Miłych wakacji! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cele to cel naszego zycia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/07/porto-cervo-miasteczko-dla-milionerow.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co? Zakochałam się w butelce coca coli :)

    OdpowiedzUsuń