piątek, 3 lipca 2015

Cele na wakacje.

Zaczęły się wakacje, więc przyszła pora na zadania wakacyjne. Każdy ma jakieś cele i postanowienia. Wakacje to dwa miesiące, więc dużo czasu ,także można coś zdziałać. Jednak wiem, że zlecą tak szybko. Także nie warto marnować tego lata, miejmy nadzieje, że pogoda będzie dopisywać.



LISTA ZADAŃ NA WAKACJE:

1. Mieć 60 obserwatorów na blogu, jest 56 więc może się uda.
2.Opalić się ,a zwłaszcza nogi by nie były takie blade, bardzo ciężko się opalam, a jeśli już to na czerwono. Także liczę na dużo słońca i czasu spędzonego w basenie. :D
3.Jeździć na rolkach i nie rezygnować z aktywności fizycznej.
4. Chociaż 3 razy wybrać się na basen.
5.Zacząć ćwiczyć na mięśnie brzucha i nóg i wyrobić chociaż minimalne zarysy.
6.Oglądnąć chociaż kilka filmów z mojej listy, którą mam od stycznia ,a skreślić mogłam 5 pozycji z 22.Zresztą muszę ją zaktualizować bo jest o wiele więcej filmów jakie chce zobaczyć, zwłaszcza kilka horrorów, może ktoś coś poleci jeszcze? Byle nie romanse i komedie, mogą być historyczne oraz horrory.
7. Pojechać na żużel. :D
8. Nie zjeść wszystkich słodyczy jakie przywiozła mi mama, niech coś dotrwa do roku szkolnego. :D
9. Dodać chociaż 10 postów na bloga (nie będę wliczać tego). Ostatnio zaniedbałam bloga i mało pisałam, ale będę próbowała nadrobić, przecież będę mieć sporo wolnego czasu.
10. Zużyć chociaż część zapasów kosmetycznych i napisać recenzję.
11. Posprzątać we wszystkich szafkach i szufladach - między innymi w tej z książkami i zeszytami oraz na półce z kosmetykami w łazience oraz paru innych ,gdzie trzymam różne przedmioty.


 

5 komentarzy:

  1. Mnie zawsze łapie na czerwono. :D

    Zapraszam na xnatg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już dziś połowę dnia spędziłam w basenie,ładnie mnie opaliło ;)
    life-by-katee.blogspot.com ~ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również na wakacje stawiam sobie zadania ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam różne zadania na wakacje. ;)

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie jakoś nie ciągnie do opalania :/

    OdpowiedzUsuń