niedziela, 15 maja 2016

Inspiracje

 
Dzisiejszy post będzie krótki. W sumie czuję już wakacje. Powoli zaczyna się ciepło ,dłuższe dni, nie ma chęci do nauki bo żyje się myślą o końcu roku. Nie miałam ochoty na pisanie ,ale w końcu musiałam się za coś zabrać ,także będzie kilka inspiracji. Jak na razie wiosennych ,gdyż do lata jeszcze trochę ponad miesiąc.  Ja już chciałabym mieć wolne i nie musieć wstawać tak wcześnie rano i móc zająć się sobą ,a nie siedzieć w szkole ,ale póki co muszę brać się za poprawianie ocen i przygotowanie do egzaminu zawodowego. Wczoraj siedziałam nad książkami ponad trzy godziny, dziś w sumie ze dwie ,więc zaraz znowu będę się uczyć. Mam nadzieję niedługo nadrobić nieobecność i dodać podsumowanie ostatnich miesięcy i Fotomix. Także zapraszam na INSTAGRAM bo mam zamiar zacząć dodawać więcej zdjęć.
 


2 komentarze:

  1. Też tylko myślę o wakacjach. To ranne wstawanie i ciągłe siedzenie nad książkami jest uciążliwe :/ Ale trzeba się pocieszać, że niewiele zostało. Bardzo fajne inspiracje :)
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ju wchodze na insta :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń