środa, 15 czerwca 2016

Hello summer 2016!

 
Hej ,hej ! Dawno nie pisałam ,ale jakoś nie miałam ochoty ani czasu. Zaczęły się ciepłe dni więc nie chciało mi się korzystać z laptopa ,wolałam pobyć na zewnątrz. Dopiero dziś nie poszłam do szkoły bo zwyczajnie się nie opłaca siedzieć i nudzić. Oceny już wystawione ,jedynie zostały egzaminy zawodowe , nie powiem bo trochę się boję. Może jakoś to przeżyję.
Do wakacji zostało zaledwie kilka dni , także pozostaje się tylko cieszyć i układać plany. Ja nie mam żadnych , tak więc pewnie skończy się na siedzeniu w domu ,przejażdżkach rowerowych i na rolkach. Jedynie zostają 3 wyjazdy na żużel. :D Także z tego cieszę się najbardziej. Myślę ,że wybiorę się też kilka razy na basen. Oczywiście ciągle mówię sobie, że zacznę pisać regularnie :D
Wy pewnie macie lepsze plany ode mnie ,także napiszcie co zamierzacie :)

2 komentarze:

  1. U mnie pogoda taka średnia :)O
    marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie ciepło, bo póki co deszczyk :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń