poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Magnetic Podniebne mleczko

Chciałam spróbować tego mleczka ,już od dawna ,ale zawsze jakoś je zbywałam i kupowałam coś innego lub z innej firmy np. Milki. Ostatnio babcia dała mi i siostrze na spółkę ,więc niezmiernie się ucieszyłam ,że będę mieć taką okazję. Zapach było już czuć przez opakowanie ,więc długo nie poleżało bo nie mogłam się powstrzymać.
Podoba mi się ta dekoracja u góry i również fajnie smakuje. Chyba każdy jadł te pralinki ,obgryzając czekoladę dookoła ,a później piankę :D I tu by problem bo czekolada nie chciała odrywać się tak dobrze ,tylko porywała ,ze sobą środek. Ogólnie nie było czuć ,aż tak bardzo  tego cappuccino , jakiś tam smak był ,jednak bardziej czekoladowy.  Dla mnie w sumie bardzo dobre ,tańsze od innych ,jednak czy gorsze? Nie powiedziałabym ,czasem warto kupić tańszy zamiennik zamiast np. E.Wedel czy Milki i spróbować nowego smaku bo na prawdę warto. Da się nim zasłodzić.  Ciekawi mnie jeszcze wersja cytrynowa i mam nadzieję jej spróbować.

Kupiłam : dostałam ,ale jest w Biedronce  7,99zł
Ocena: 9/10

4 komentarze:

  1. Próbowałam je :D Bardzo dobre :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pysznie wygląda <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie miałam okazji spróbować tego smakołuyku ale to tylko kwestia czasu :)

    Dziękuję za odwiedzinki u mnie, ja również będę wpadać i czytać :)
    W takim razie co powiesz na wspólną obs? :) Bedzie mi miło :)

    W woolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jadłam cytrynowe i powiem Ci, że mi smakowało :) Nie było przesłodzone, takie w sam raz :D

    OdpowiedzUsuń