sobota, 13 sierpnia 2016

Słodka chwila budyń nugat i czekolada

Gdy byłam mała uznałam ,że nie lubię budyniu. Jednak później zobaczyłam ,że mama sobie zrobiła i wzięłam jej kubek i nie chciałam oddać. Od tamtego czasu regularnie jem budynie. Kiedyś miałam faze na waniliowe później czekoladowe ,ale teraz zobaczyłam ,że jest więcej smaków od Dr.Oetkera. Wszystkie z  połączeniem czekolady z kolejno: marcepanem ,truflami,nugatem i maliną.
Marcepanowy i truflowy jadłam już jakiś czas temu ,nad nugatem zastanawiałam się bo dowiedziałam się ,że nugat to orzech (a ja myślałam,że coś innego bo góralki nugatowe mi tak smakowały :D). Jednak skoro batonik był pyszny to i może budyń też.
Już po wsypaniu proszku do kubka czuć ten orzechowy zapach, jednak jest on przyjemny w połączeniu z czekoladą. Po zalaniu wodą nadal pięknie pachnie. Gdy spróbowałam pierwszą łyżkę stwierdziłam ,że mega jest to połączenie i w dodatku dość słodkie, z czego niezmiernie się cieszę. Jak dla mnie jest to najlepszy smak ,gdzie cały czas da się wyczuć nugat ,a nie jak to było w przypadku marcepanu czy trufli, gdzie po jakimś czasie smakowało jak budyń czekoladowy.

Kupiłam: Tesco za 1,19zł.
Ocena: 9/10

3 komentarze: