środa, 10 sierpnia 2016

Mokate Choco Milky

Miałam smak na gorącą czekoladę. Zobaczyłam w sklepie coś takiego. Pomyślałam : okej, może będzie smakować chociaż podobnie. Z tyłu napisane jest : napój o smaku mlecznej czekolady. Można zalać wodą lub mlekiem. Wybrałam wodę i nie wiem ,czy nie lepiej smakowałoby na mleku. Gdy wsypałam proszek do kubka pomyślałam ,może wyjdzie coś gęstego bo proszku było dużo. Zapach coś podobny do budyniu czekoladowego. Zalałam wodą i wyszło bardzo rzadkie. Nie przypominało konsystencją gorącej czekolady.  W końcu spróbowałam  i w sumie posmakowało mi. Nie było to coś czego oczekiwałam ,ale było dobre. Coś a'la rzadki budyń ,o wiele za rzadki. Cudów nie było ,jednak słodkie to słodkie i Klaudia zje lub wypije. :P

Kupiłam: Delikatesy 1.29zł.
Ocena: +3/5

2 komentarze:

  1. Już dawno się na to czailam jednak teraz wiem, że nie kupię :) dla mnie musi być gęste i sloooodkie max <3 haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno się na to czailam jednak teraz wiem, że nie kupię :) dla mnie musi być gęste i sloooodkie max <3 haha

    OdpowiedzUsuń