wtorek, 9 sierpnia 2016

Riso Müller.

Wiele osób wie ,że od jakiegoś czasu nałogowo jem różne jogurty. Zaczynając od Activi, Piątnicy, Bon Creme ,kończąc nawet na kaszce mannie na mleku. Jednak zdecydowanie moimi ulubionymi są ryże na mleku. Próbowałam już chyba wszystkich smaków Riso oraz Belriso. Mogę powiedzieć ,że Belriso ma więcej ryżu i na tym różnice się kończą. Zdecydowałam ,że na początek napiszę o Riso z firmy Müler o smaku czekoladowym z wanilią.
Jak dla mnie czekoladowy jogurt smakuje podobnie do budyniu czekoladowego ,a waniliowy dodatek jak budyń waniliowy. Mogłabym powiedzieć ,że jak pudding ,gdyby nie ryż. Jednak jest to trafione połączenie. Uwielbiam ,gdy między jogurtem znajduję te ziarenka, ale nie jest ich aż tak dużo jakby się wydawało. Całość smakuje idealnie ,a dodatkowo można się tym najeść. Jest to chyba mój ulubiony smak z Riso. Jeśli chodzi o kaloryczność to nie jest tak źle bo 108 kcal/100g. :)

Kupiłam : Auchan za 1.79 zł. (promocja)
Ocena: 5/5

2 komentarze:

  1. Nie wiem nawet co to :o
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń