sobota, 6 sierpnia 2016

Zmiany.

Prowadzenie bloga nie cieszy mnie już tak jak dawniej. Chyba mogliście zauważyć, że nie mam o czym pisać. Brakuje mi też chęci. Teraz postanowiłam zmienić tematykę bloga. Kto zagląda na mojego instagrama wie ,że moją miłością są słodycze. Dlatego uznałam, że dobrym pomysłem będzie pisanie recenzji i ocena moich smakołyków. Mam nadzieje ,że jakoś dam radę regularnie pisać. O kosmetykach nie mam co pisać ,bo ostatnio nic nie kupuję ,o mnie zbytnio też nie bo nie dzieje się nic ciekawego. Słodycze kupuję często i próbuję nowych smaków więc myślę ,że posty będą pojawiać się regularnie. Jestem wielką fanką czekolad zwłaszcza Milek ,ale kocham inne słodycze. Gdy widzę jakąś nowość w sklepie to od razu kupuję i zjadam.

 
Mam nadzieję ,że spodoba się Wam taka odmiana. Od razu zaznaczę ,że będą się pojawiać też inne posty, jeśli będę mieć jakieś nowości lub ciekawy temat, jednak główną tematyką pozostaną słodycze i recenzje.

5 komentarzy:

  1. Oo kurde jak najbardziej na plus ta zmiana, mało jest blogów, które recenzują słodycze, dla mnie super pomysł i na pewno będę tutaj zaglądać. Myślę, że również mogłabyś przetestować jakieś np. smakołyki owocowe, warzywne tak jakoś mi przyszło do głowy, bo jak wiesz warto wiedzieć czy opłaca się kupować za taką cenę :)
    Czekam z cierpliwością <3
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny pomysł! <3 Czekam już na pierwsze recenzję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa!! Ale narobiłas smaka :) super, będę stałym czytelnikiem. Ja Klaudia - największy lasuch na świecie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju ile słodkości <3
    https://marrstyle.blogspot.com/2016/08/zaful-and-banggood.html Mozesz poklikać ? :)

    OdpowiedzUsuń