środa, 24 sierpnia 2016

Śliwkowy batonik musli od Vitanella

Te batoniki w Biedronce dostępne są już od dawna za 1,19 zł w różnych smakach. Pierwszy raz kupiłam je ,gdy się odchudzałam, czyli ponad 1,5 roku temu. Patrząc na skład za taką cenę jest bardzo dobry. Dodam tyle ,że jestem strasznym łasuchem , potrafię zjeść całą czekoladę i jeszcze chcieć słodkiego ,więc kocham tylko słodkie batoniki. Jednak ten mi posmakował ,nie zasładza jakoś bardzo ,ale czuć tą przyjemną czekoladę ze spodu. Owoce ,czyli śliwki również są dobre, nie są wysuszone jak w niektórych batonach. Płatki również mi zasmakowały, są dość twarde ,przez co dla mnie fajnie się gryzie. Ogólnie jest to dla mnie chyba najlepszy z musli tej firmy.
Ogólnie cieszę się ,że istnieje coś w miarę zdrowego, taniego i słodkiego (chociaż dla mnie nie wystarczająco) . Dodatkowo ma tylko 157 kcal. Nie mam się do czego przyczepić. :)

Kupiłam : Biedronka 1,19zł
Ocena: 8/10

20 komentarzy:

  1. Ooo, nigdy wcześniej nie spotkałam śliwkowego smaku :O :)
    Muszę spróbować koniecznie, jednak żurawina myślę, że nadal zostanie na 1 miejscu :)

    PS pytałaś o obserwację, ja już :*
    joannavictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za sliwkowymi smakami...Raczej standzrdowo szukam truskawkowych lub bananowych ,ale lubie takie batoniki . Jestem szczupla,ale staram sie pilnowac kalorii , bo przytyc to nie lada problem.
    Pisalas o wspolnej obserwacji , ja obserwuje i czekam na wiecej, pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com
    Jesli Ci sie spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię te batony, szczególnie z orzechami. Jeżeli chodzi o śliwkowe, to jeszcze nie miałam okazji ich próbować, jakoś nie widziałam ich w mojej biedronce - następnym razem lepiej poszukam :)

    Obserwuję!
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi te batony nie przypadły do gustu. Nie smakują mi zbytnio. Zjeść sie da ale żadnej przyjemności z tego nie mam :D
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je uwielbiam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Musi być pyszny :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jadłam, jest smaczny! :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię batoniki musli ;)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie batoniki z musli uwielbiam ^^

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Batoniki musli toleruje tylko z bananami i czekoladą XD
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie batoniki, jadłam kiedyś śliwkowy i był pyszny :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię batoniki musli!! :D

    obserwuję :)
    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. ja te batony mogę jeść kilogramami:D i nigdy nie mam dość xd obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nie przepadam za smakiem śliwkowym :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię te batoniki, najbardziej z orzechami <3 Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. batoniki są świetne:) tego smaku nie próbowałam :)

    Zapraszam serdecznie do mnie na NAHTURAL.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Awesome post! probably it is very tasty... ;)
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń