poniedziałek, 29 sierpnia 2016

BACK TO SCHOOL

Czy Wy też nie możecie uwierzyć ,że to już koniec wakacji? Nie wiem jak mogły tak szybko zlecieć. Strasznie nie chce mi się wracać do szkoły. Nie chodzi nawet o naukę ,ale o to jak męczący wtedy jest dzień ,codzienne dojeżdżanie po 40 minut w jedną stronę , w domu jestem najczęściej koło 15:40. Nie wiem jak będzie w tym roku bo nie wiem ile będę mieć przedmiotów. Kilka odchodzi ,ale dojdą nowe.
Jedynie przyjemne jest kupowanie nowych rzeczy. Najbardziej uwielbiam zeszyty i w sumie tylko je kupiłam i piórnik.

Są to zeszyty A5 ,czyli standardowej wielkości. Na drugim zdjęciu u góry są zeszyty z Biedronki ,na pierwszym u dołu Auchan ,a następnie Tesco. Zdecydowanie uwielbiam zeszyty z motywami ciastek, pasteli i kwiatów. Są takie urocze. Moje ulubione to zdecydowanie te z trzeciej fotki.


Uznałam ,że zwykły ,czarny piórnik będzie najlepszym rozwiązaniem. U góry znajdują się dwa zeszyty z Biedronki ,jeden na sprężynkach nie będzie przedmiotowym ,będę robić w nim notatki do nauki. Ten z babeczkami kupiłam w Kauflandzie ,nie mogłam się powstrzymać był taki uroczy ,szkoda ,że w miękkiej okładce. W różne wzorki jest z Tesco, był tani więc uznałam ,że wezmę :D Wiem tyle zeszytów na pewno mi się nie przyda ,ale lepiej mieć więcej.  Lubię słodkie i urocze zeszyty ,nie mogę się powstrzymać jak zobaczę jakiś ładny i pakuję do koszyka.
A następny post już będzie z recenzjami. ;)

13 komentarzy:

  1. Świetne zeszyty! :) Jeżeli chodzi o piórnik, to sama takiego szukałam, ale nigdzie nie znalazłam...

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co lubie w początku roku to własnie zakupy :D
    https://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy.. lubię je :D Dają mi energi na nowy rok :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zeszysty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że zeszyty z Biedronki podbiły nie tylko moje serce. Być może wyda się to dziwne ale wykupiłam chyba połowę kołozeszytów A4 z sklepu w mojej okolicy xD Wydaje mi się że w tym roku wyjątkowo na prawdę nikomu nie chce się wracać do szkoły :p Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście się cieszę, że wracam do szkoły!
    Zapraszam do mnie: elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak samo uwielbiam zeszyty! Kupuję ich zawsze za dużo dlatego często je zmieniam b pod koniec roku szkolnego zdarza mi się że zostaje mi całkiem sporo pustych zeszytów. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zeszyty :) mam nadzieję że uda mi się jeszcze takie upolować.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zeszyty :) mam nadzieję że uda mi się jeszcze takie upolować.
    Wszystkiego dobrego w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie zazdroszczę, szkoła szkoła szkoła
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię słodkie i urocze zeszyty. Kupiłaś bardzo ładne :)
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń