piątek, 2 września 2016

Milka alpejskie mleczko caramel

Jakiś czas temu kupiłam to alpejskie mleczko od Milki na promocji w Tesco bo oczywiście nie powstrzymałam się ,gdyż jest moim ulubionym. Kocham karmel ,a Milka gwarantuje mi ekstremalne zasłodzenie (oczywiście jak zjem dużą ilość) to musiałam wziąć.
Od razu było czuć ten zapach karmelu i czekolady. Pianka w środku jest bardzo delikatna i bardziej mleczna niż waniliowa. Czekolada bardzo dobra ,jak w każdej Milce i ten karmel. Tak idealnie słodki , zjadłam cały górny rząd i się zasłodziłam ,ale za 10 minut dojadłam drugą część , nadal było pyszne. Dla osób, które mają niską tolerancję na cukier ,raczej się nie nadaje ,jednak dla mnie jest idealne. Tak więc polecam dla tych którzy nie potrafią się zasłodzić ,w tym przypadku jest to gwarantowane. Zdecydowanie moje ulubione mleczko, ale jeszcze kilka smaków przede mną ,więc może kiedyś coś się zmieni.

Kupiłam: Tesco za 7.99zł (promocja)
Ocena: 10/10

4 komentarze:

  1. Wyglądają przepysznie,szkoda że jestem na diecie :D
    Pozdrawiam ;) #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale to fajnie wyglada heheh :D Jeszcze nigdy nie jadłam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie ;)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi być pyszne <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń