środa, 7 września 2016

Belriso Choco Strawberry

Pamiętacie ostatnio pisałam ,że moim ulubionym ryżem na mleku jest Riso czekoladowo-waniliowe?  Jednak muszę zmienić zdanie bo to zdecydowanie wygrywa. Teraz ono będzie moim ulubionym, ale spokojnie niedługo będę oceniać ryż na mleku z Lidla ,chociaż wątpie by coś mogło przebić ten jogurt. Jadłam już wersję czekoladową od Belriso ,ale z wiśniami. Na tą czaiłam się od dawna i stwierdziłam ,dobra w końcu muszę ją mieć bo tamta była niemal idealna. Gdy oderwałam wieczko od razu poczułam ten piękny czekoladowy zapach. Konsystencja tego jogurtu jest lepsza niż Riso, jest bardziej gęstsza ,ale ma też więcej ryżu ,który uwielbiam. Gdy zaczęłam jeść było czuć ten  truskawkowy zapach ,już smakowało wybornie ,ale doszłam do sosu truskawkowego i było jeszcze lepiej. Jest taki idealny i słodki. Teraz to mój ulubiony ryż na mleku.

Kupiłam : Kaufland za 1,99zł
Ocena: 10/10

4 komentarze:

  1. Przyznam, że nigdy nie jadłam takiego ryżu na mleku! Chyba kupię sobie na spróbowanie, bo uwielbiam wszystko z dodatkiem ryżu, więc może mi posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię wszystkie te smaki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie jadłam :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń