poniedziałek, 17 października 2016

Milka Triolade

Przymierzałam się do tej Milki ponad rok ,ale jakoś nigdy jej nie kupiłam bo wybierałam inną ,bałam się ,że nie będzie mi smakować. Jednak w końcu pomyślałam: przecież to Milka one zawsze mi smakują. I tak oto nastała promocja w Tesco i ją kupiłam.  Zawsze myślałam, że u góry jest gorzka ,później biała i mleczna czekolada ,ale ta u góry nie jest gorzka. Jest to czekolada z podwyższoną zawartością kakao i jest podobna do mlecznej. Cała trójka razem bardzo mi smakuje ,tworzy razem ciekawą całość. Osobno mleczna i ciemniejsza czekolada są super ,biała nie jest zła bo jest dobra ,jednak jakoś wolę inne smaki. Ogólnie polecam dla osób ,które nie lubią czekolad z nadzieniami lub innymi dodatkami ,będzie ciekawym urozmaiceniem.  Jest bardzo dobra ,jednak Milka ma dla mnie jeszcze lepsze czekolady.

Kupiłam: Tesco za 7.99zł (promocja)
Ocena: 8/10

5 komentarzy:

  1. Ile kosztuje taka czekolada bez promocji ? Wydaje mi się,że bardzo by mi smakowała, mam szał na mleczną czekoladę, bardzo lubię taką niebieską tanią z Lidla, smakuje jak niebo :D
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tesco 10,99 zł bez promocji ,ale do końca października są po 7,99 :)

      Usuń
  2. jadłam kiedyś :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam ja :D ajjj, nie moge tu wchodzic bo od razu slinka cieknie haha:) buuuzka

    OdpowiedzUsuń