sobota, 22 października 2016

Müller Riso Natural

Piszę ten post drugi raz bo mi się usunął ,ale co zrobić ocenić trzeba. .__. Lubię wszystkie Riso ,ale obok tego zawsze przechodziłam obojętnie i wybierałam wersje z sosami. Nie wiem czemu. Przecież wiedziałam jakiego smaku się spodziewać. W końcu jednak rozglądam się w Tesco i widzę go na półce z przecenami ,kończyła się data. Połowa ceny, musiałam kupić. Smakował jak każde Riso ,tylko bez dodatków, ale jakoś nie brakowało mi ich bo jogurt był wystarczająco słodki. W sumie nie spodziewałam się niczego innego. Osobiście myślę ,że wolę Belriso bo mają gęstszą konsystencję ,a do tego więcej ryżu. Mimo to Riso także polecam ,czasem warto zjeść coś takiego.

Kupiłam: Tesco (kosztuje 1,99zł)
Ocena: 7/10

4 komentarze:

  1. Nie przepadam za nim :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju uwielbiam napoje z tej firmyy! Na pewno to też smakuję świetnie, muszę koniecznie to kupić ^^
    ZAPRASZAM --> http://aaabydidi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń