czwartek, 27 października 2016

Coffe & Milk czyli karmelowa kawa mrożona z Biedronki.

Po tym jak pokochałam kawę mrożoną z Biedronki z firmy Cafe D'or nie mogłam przejść obojętnie obok tej. Powiem wprost ,nie lubię zwykłej kawy robionej w domu,nie ważne czy z cukrem ,mlekiem. Po prostu nienawidzę każdej, za to herbaty mogę pić litrami. Jedyne co tolerowałam to słodkie cappuccino z Milki. Za to te mrożone Biedronkowe kawcie  ,uwielbiam. Są takie przyjemne ,delikatne i słodziutkie w smaku. Ta dostępna jest w dwóch wersjach (pomrańczowa-karmel , niebieska-wanilia). Dodam ,że w składzie nie ma karmelu :D  także w ogóle go nie wyczułam. To chyba jedyny minus. Chociaż jeszcze cena 2,49 zł za 230 ml. kawy trochę drogo.  Poza tym jest wyśmienite.

Kupiłam: Biedronka, 2.49zł
Ocena: 9/10 (za brak karmelu)

7 komentarzy:

  1. Nie próbowałam ale zazwyczaj wole jakies mocniejsze kawy :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O muszę spróbować ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę poszukać i spróbować :) Choć przyznam, że najbardziej lubię kubek gorącej, mocnej kawy z mlekiem. Ostatnio najlepszą kawę, jaką piłam do tej pory, spróbowałam podczas wycieczki we Wrocławiu w okrąglak EtnoCafe. Polecam z całego serca! Na szczęście kupiłam też ziarnistą na wynos, więc będę mogła dłużej cieszyć się tym smakiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji próbować takiej kawki, więc muszę szybko nadrobić zaległości. Jeżeli chodzi o mój ulubiony napój, to absolutnie jestem wielką miłośniczką kawy mielonej przygotowanej na bazie metody przelewowej. Taką kawę przyrządzam w specjalnym dzbanku, w który swego czasu zaopatrzyłam się na https://duka.com/pl/jedzenie-i-serwowanie-potraw/kawa-i-herbata. Dzięki takiemu sposobowi przygotowywania, kawa ma wspaniały, delikatny smak. Polecam ją każdemu miłośnikowi kawy. Mi ona bardzo smakuje.

    OdpowiedzUsuń