wtorek, 1 listopada 2016

Snickers White

Zobaczyłam nowy biały snickers -  oznaczało to ,że musiałam go mieć. To jeden z hitów tego roku. Jak mi przykro ,że jest limitowany. Zwykłe snickersy kocham, białą czekoladę również. Pomyślałam dla mnie idealne. Kupiłam kilka sztuk podwójnych w Biedronce ,ale już się skończyły, pozostały mi  pojedyncze w Lewiatanie. Dla mnie batonik jest świetny. Słodszy od tradycyjnej wersji ,ale i tak nie zamula ,więc zjadam bez problemu. Biała czekolada w połączeniu z karmelem smakuje idealnie. Do tego te orzeszki. Tradycyjny snickers jest dobry ,ale ten jest sporo lepszy.  Jakby został na dłużej to bym kupowała, mam nadzieję ,że kiedyś zagości na stałe. :)

Kupiłam: Biedronka za 1,49 zł oraz Lewiatan za 1,69zł
Ocena: 9/10

3 komentarze:

  1. o mamo!:D ales narobila ochoty

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeszcze nie widziałam produktu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aj, nie prowokuj mnie do jedzenia słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń