piątek, 7 października 2016

Pizza szpinakowa Papa Pedro

Mrożone pizze od dawna są mą miłością. Chyba nie ma takiej ,która by mi nie smakowała, a przynajmniej teraz nie pamiętam. Nie ważne czy to Guseppe, Rigga czy pizza z Tesco. Zjem każdą. Ostatnio oglądając gazetkę zobaczyłam nowość. Pizza na cieście wypełnionym szpinakiem i sosem czosnkowym. Pomyślałam kocham szpinak i sos czosnkowy, muszę ją mieć. Będąc w Biedronce od razu po nią pobiegłam. Na opakowaniu jest napisane by grzać bodajże 12-15min.
Pizza na wierzchu ma jedynie sos pomidorowy, ser i szpinak ,a ciasto ma zielonkawy kolor. Na górze tego szpinaku jest niewiele ,jednak spód jest genialny i doskonale to uzupełnia. Nie są potrzebne żadne inne dodatki typu pieczarki czy szynka. Sos pomidorowy z serem są super i jest ich bardzo dużo . Pizza jest intensywna w smaku i praktycznie nie ma na niej takiego miejsca by była samym ciastem. Dosłownie wypełniona po brzegi.  Pyszna, polecam wszystkim bo jest taka inna ,ale dalej ma smak pizzy.:)

Kupiłam: Biedronka za 3,99 zł
Ocena: 10/10.

5 komentarzy:

  1. Ooo nie jadłam jeszcze takiej pizzy może ja sobie kupię i spróbuję :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo nie jadłam jeszcze takiej pizzy może ja sobie kupię i spróbuję :)
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos dla mnie, uwielbiam eksperymentowac ze smakami :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. NAJGORSZE GÓWNO JAKIE W ŻYCIU JADŁEM, GÓWNO W SUROWYM CIESCIE. JAK BEDE WYMIOTOWAL PRZEZ TO W NOCY TO ROBIE ZAMACH NA DUPE PEDRO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to widocznie niezbyt mądry jesteś. Dupę masz zamiast głowy, a gówno zamiast mózgu.

      Usuń