środa, 5 października 2016

Jesień!

Dzisiejszy post będzie odbiegał od słodyczowej tematyki mojego bloga ,ale co poradzę ,że uwielbiam oglądać posty z inspirującymi obrazkami. Zapewne u większości z Was pogoda jest do niczego. Zimno, deszcz,wiatr. Koniec słonecznej i złotej jesieni. Możemy zapomnieć o spadających liściach i zbieraniu kasztanów.  Teraz nastała idealna pora by ukryć się pod kocem z ciepłą herbatą z miodem i bez wyrzutów sumienia siedzieć z laptopem lub telefonem. Idealny czas dla leniuszków! :D
Uwielbiam to ,gdy zaczyna się robić zimno i nikt nie będzie wyganiał mnie z domu, mogę ubrać ciepłe skarpetki i siedzieć z termoforem. Problem zaczyna się gdy na prawdę trzeba gdzieś wyjść ,wtedy trzeba założyć zimową kurtkę. Zresztą w mojej głowie już  pojawia się świadomość ,że coraz bliżej do zimny i Świąt. Już nie mogę doczekać się tego klimatu i na pewno z początkiem grudnia pojawi się post z zimowymi i świątecznymi inspiracjami bo kocham takie obrazki. Na to trzeba będzie poczekać bo na razie jesienna sklejka.:)

6 komentarzy:

  1. O ,ja też już czekam na świąteczny klimat, na razie wczuwam się w jesienne wieczory ...:) A ostatnio przypadkiem słuchałam Last Christmas i teraz już wyczekuję świąt <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy klimat ;)
    Zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam siedzieć w domu pod kocem, z herbatą i czuć ten jesienny klimat. :D

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubię jesienne wieczory <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń