niedziela, 2 października 2016

Milka wafelini ciemny i jasny.

Widziałam te wafelki od dawna ,ale myślałam ,że są dostępne tylko w opakowaniach po kilkanaście sztuk ,dopiero ostatnio zauważyłam ,że można brać po jednym. XD
Pomyślałam skoro uwielbiam praktycznie wszystko od Milki i z chęcią próbuję nowości z tej firmy to muszę wziąć tego batonika.  Byłam pewna ,że po wafelku nie będę spodziewać się zbyt dużo ,ot taki zwykły bo co może by w nim wyjątkowego. Jakie było moje zdziwienie jak go ugryzłam. Był cały kakaowy w środku i tak słodziutki. Miał bardzo fajny wafel ,podobny w sumie jak w Princessie Zebra. Strasznie mi posmakował, tak przyjemnie słodki ,po prostu mój ideał. Najlepszy jaki w życiu jadłam. Doskonale da się tam wyczuć tą pyszną czekoladę ,także dla fanów Milki jest idealny. Ja jestem zachwycona bo jest  niby zwykły ,a jednak inny w smaku od pozostałych wafelków. Jednak jest wyjątkowy. :)

Kupiłam : Tesco 0,99zł
Ocena: 10/10

 
Dostępna jest jeszcze wersja z jasnym środkiem ,którą kupiłam później. Również bardzo dobra ,jednak gorsza od ciemnej. Tamta miała w sobie coś wyjątkowego i innego. Mimo to jest bardzo smaczna i delikatna. A Milkowa czekolada idealna.
 
Kupiłam: Tesco 1,19zł
Ocena: 8/10
 
 

6 komentarzy:

  1. uwielbiam wszystko co z MILKI <3 !!
    narobilas smaka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak kusisz ;) Ja muszę ograniczyć takie smakołyki ;)
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. kusisz słodkością!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale musiał byc pyszny <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha, niestety staram się nie jeść słodyczy :/
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Pycha, niestety staram się nie jeść słodyczy :/
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń