wtorek, 27 września 2016

E.Wedel karmellove orzechowy

Kiedyś spróbowałam mlecznej wersji tego batonika. Pomyślałam ,że muszę ocenić i tą. Byłam pewna ,że tamta będzie o wiele smaczniejsza ,w końcu nie jestem fanką orzechów ,ale muszę przyznać ,że nie wiem który jest lepszy. Batoniki są słodziutkie w smaku mają fajną konsystencję. Obydwa otoczone są miękką karmelową polewą i to ona nadaje właśnie słodycz.  W środku znajdują się kawałki ciasteczek i orzechów.  Jedyne co mnie przeraziło w orzechowej wersji to dziwny kolor.
Batoniki super ,a pomysł na nie genialny ,jednak mogłoby być więcej karmelu bo go uwielbiam. Polecam z czystym sumieniem :)

Kupiłam: Lewiatan 1,49zł
Ocena: 8/10

5 komentarzy:

  1. Nigdy go nie jadłam ale zaraz lecę do lewiatana go kupić na cheat :)
    Zapraszam do nas :)) buzka

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy go nie jadłam ale zaraz lecę do lewiatana go kupić na cheat :)
    Zapraszam do nas :)) buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglada jednak ja nie mogę jeść takich słodkości <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam słodycze, ale brzuch zrobił się za duży i trzeba przynajmniej spróbować być fit; ( Ale pysznie wygląda , aż mam chęć złamać swoją zasadę ;))
    Zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ; *

    OdpowiedzUsuń