czwartek, 22 września 2016

Müller Mix

Jogurty od Müller ,chodziły za mną już od dłuższego czasu. Akurat zobaczyłam ,że w Tesco leży na półce z produktami przecenionymi ,którym kończy się data. Stwierdziłam co tam ,zaryzykuję i tak chciałam spróbować. Najpierw myślałam ,że to ciasteczka są pistacjowe ,dopiero  później przeczytałam ,że jogurt. Otworzyłam i pachniał przepięknie ,więc najpierw wzięłam się za jogurt. Był w miarę słodki, więc się ucieszyłam. Jogurt jest rzadki ,czyli dla mnie lepiej bo nie lubię gęstych. Wzięłam się za ciasteczka. Spróbowałam jedno, było dziwne w smaku. Coś jakby stare ,strasznie suche ,nie wiem ,może to przez to ,że data się kończyła i już nie było takie świeże. W połączeniu z jogurtem dało się zjeść i smakowało już lepiej.  Polecam ze względu na ten pistacjowy smak :)

Kupiłam : Tesco (cena to 1,99zł ,jednak było przecenione)
Ocena: 7/10

1 komentarz:

  1. W sumie nigdy jeszcze tego nie jadłam :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń