sobota, 17 września 2016

Smakija kaszka manna z czekoladą

Jogurty z kaszką manną stały się moim uzależnieniem ,podobnie jak ryże na mleku. :D Gdy otworzyłam od razu poczułam piękny czekoladowy zapach. Spróbowałam i jednak wersja czekoladowa to zdecydowanie strzał w dziesiątkę bo jest słodsza od śmietankowych kaszek. W sumie jadłam głównie te z Biedronki ,a tam są jedynie trzy wersje: śmietankowa oraz z sosem wiśniowym lub truskawkowym. Również mi smakują ,jednak czekoladowej mi brakowało. Kaszka jak kaszka ,uwielbiam czuć te małe drobinki między jogurtem ,jednak dla mnie musi być  najbardziej słodko jak się da  i ta opcja mi odpowiada.  W sumie i tak mnie nie zasłodziło ,ale tego chyba nie da się zrobić ,musiałabym zjeść ze 2 czekolady. :)

Kupiłam : Kaufland za 1,29 zł (promocja)
Ocena: 8,5/10

16 komentarzy:

  1. Wyglada pysznie, ale nwm czy by mi smakowało :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotkałam się juz z nią jest super <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie jadłam jeszcze :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te kaszki:)
    mniaaaaaaamm:)) az naszla mnie ochota

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny blog .Zapraszam do mnie .http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2016/09/error.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham to <3
    Ale nie lubię tego smaku, wolę malinkę, albo truskawkę ! :D Pychota :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kaszki Smakija to idealna propozycja na niewielki głód. To doskonała przekąska zarówno w domu, w pracy jak i w szkole. Kaszki występują w ośmiu wariantach smakowych. Moim faworytem jest zdecydowanie kaszka z sosem z malin. Kaszki to pyszny i sycący deser, który zaskokoi, każde wymagające podniebienie. Zdecydowanie polecam i zachęcam do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wojtik6 Smakija, to świetny deser w wielu smakach- pyszny, niedrogi, urozmaica nasz jadłospis! #zakochaniwsmaku! Wojtik6

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kaszki Smakija. Czekoladowa jest smaczna, ale moim faworytem jest ta z sosem malinowym oraz śmietankowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kaszki Smakija są najlepsze. Idealnie nadają się na przekąskę do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marix5
    Pyszne, sycące kaszki Smakija w 8 smakach polecam łasuchom!
    #zakochaniwsmaku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Marix5
    Pyszne, sycące kaszki Smakija w 8 smakach polecam!
    #zakochaniwsmaku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie "testuję" te kaszki i uważam, że to niezły deser :) chociaż cena od roku sporo wzrosła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten mleczny deserek jest naprawdę pyszny. Jem go na drugie śniadanie, choć zdarza mi się po niego sięgać także wtedy, gdy mam ochotę na coś słodkiego. Jest lekki, sycący, nieprzesłodzony taki prawdziwy w smaku. #Zakochaniwsmaku

    OdpowiedzUsuń
  15. Kaszki są bardzo dobre, miałam okazję przetestować wszystkie smaki będąc Ambasadorem kampanii. Moje ulubieńce to kaszki z sosem malinowym, truskawkowym i wiśniowym. Smaczny deser, jednak jak dla mnie ma za dużą ilość cukru, który został dodany zupełnie niepotrzebnie do niego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kaszki Smakija to idealna propozycja zarówno dla tych dużych jak i małych członków rodziny. Smakują wybornie. Sama kaszka jest słodka, kremowa i świetna w smaku, zaś całego kopa nadaje sos owocowy. To idealny duet. Kaszka stanowi doskonałą przekąskę w pracy, podczas podróży czy nawet na uczelni. Smakija znakomicie zaspokaja ochotę na coś słodkiego. Moim faworytem jest kaszka z sosem malinowym , ponieważ jej smak jest najbardziej wyważony. Połączenie słodkiego z kwaśnym.

    OdpowiedzUsuń