piątek, 11 listopada 2016

Milka Collage

Milka Collage dostępna jest w dwóch wersjach: z brązowym opakowaniem -karmelowej  i czerwonym-z malinami . Dziś zrecenzuję tą z cząstkami karmelu, ciasteczek i kawałkami czekolady. Muszę dodać ,że kocham wszystkie Milki także ta nie będzie wyjątkiem. Czekolada jest pyszna ,słodziutka i fajnie rozpuszcza się w ustach i jest inna w konsystencji od tradycyjnej Milki. Może nie ma na niej za dużo tych dodatków, ale da się wyczuć ich smak. Są bardzo fajne, twardsze ,a niektóre fajnie się gryzie. Mogłoby ich być więcej ,ale nie mam na co narzekać. Milka mnie nie zawiodła, ale jakiegoś większego zaskoczenia nie było. Uważam, że pomysł jest świetny. Czekolada jest warta spróbowania, także kto nie miał okazji niech poluje na promocje.

Kupiłam: Auchan (są w większości sklepów)
Ocena: 8/10
 

3 komentarze:

  1. Jadłam tę czekoladkę kiedy byłam w Niemczech, bardzo mi smakowała <3 Teraz odmawiam sobie słodyczy.. niestety haha
    Zapraszam do mnie
    weerka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahh nie spotkałam sę z nia ale wyglada super :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsza ! Może wspólna obserwacja? Zapraszam na bloga : http://fashinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń